spa etiketas

SPA ETIKETAS – ABIPUSĖS PAGARBOS HARMONIJA

Kaip elgtis esant SPA? Kaip tai sužinoti? Juk  lankausi jame  pirmą kartą…


KAS YRA  SPA ETIKETAS ?
 

 

  • kai randuosi erdvėje, kur kiekvienam klientui teks 100 % dėmesio.
  • kai jaučiu, kad manimi rūpinamasi ir  man atliekamos asmeniškai sukomplektuotos ir parinktos procedūros, kurių tikslas subalansuoti mano kūną.
  • kai SPA darbuotojai pasitinka mane spindėdami šiluma,  kuri spinduliuoja iš jų pasakojant apie visas teikiamas paslaugas ir procedūras, apie vartojamus produktus, tecnologijas ir metodikas.
  • kai esu švelniai įvedamas į salono ar spa centro kuriamą aplinką ir ramiai laukiu čia kuriamo stebuklo išsipildymo.
  • kai aš gaunu rekomendacijas, kaip man elgtis namuose, kad būtų išlaikytas pasiektas organizmo sistemų subalansavimo lygis.
  • kai man padeda apsirengti po procedūrų ir maloniai palydi į poilsio zoną.
  • kai maloniai esu nustebintas Gimtadienio proga ar prieš Kalėdas gauta sveikinimo atvirute.
  • kai kiekvienas SPA centro lankytojas laukiamas ir sutinkamas,  kaip pats laukiamiausias svečias:  kai būtent jam spindi žvakių šviesa,  kvepia lavandų aromatas,  sukuriantis atpalaiduojančią atmosferą…
  • kai muzikos garsai tarytum upelio čiurlenimas švelniai glosto nuo miesto garsų įtampos pavargusias ausis...
  • kai aš girdžiu malonius klausimus užduodamus apie mano savijautą iš aptarnaujančio personalo prieš ir po procedūras.

 

 

KO LAUKIAMA SPA CENTRE IŠ MANĘS, KAIP LANKYTOJO?
 

  • kad aš atvyksiu keletą minučių ankščiau numatyto laiko,  nes versdamasis kūlvirščiais ir skubėdamas suardyčiau būsimos procedūros atsipalaidavimo ir harmonijos  simfoniją.  Juk tik maksimaliai išnaudotos galimybės suteikia maksimalią naudą.
  • kad procedūroms  savo kūną paruošiu  taip,  kaip to reikalauja pats procedūros atlikimo ritualas. Esu ramus  ir atsiduodu SPA meistro kuriamai procedūros aplinkai: masažo metu ilsiuosi, kaip kūdikis įvyniotas ir užklostytas – atvira tik reikalinga masažui kūno dalies erdvė.  Atliekant pilingus,  įvyniojimus,  purvo,  hidroterapijos procedūras aš esu maksimaliai atviras procedūros metu naudojamos medžiagos poveikiui - esu pilnai nusirengęs.  Apie kūno paruošimo procedūrai laipsnį mane paprastai informuoja prieš procedūrą.
  • leidžiu SPA meistrui atlikti visas paslaugas,  kurios numatytos nustatytų normų - tik išbaigtas ritualas suteiks gaivos ir naujų jėgų kūnui.
  • noriai bendradarbiauju su SPA meistru, paminėdamas  kūno problemines vietas, opiausius  nerimą keliančius pojūčius.
  • pilnai atsipalaiduoju,  juk patirti lengvumo ir kūno nesvarumo būsenos aš ir atėjau į SPA centrą. Leidžiu sau pasimėgauti tuo,  leisdamas profesionalams  padėti  man pasiekti  nepakartojamą ” nirvanos ” būseną.
  • aš žinau, kad galiu kalbėti, bet tuo pačiu galiu naudotis  maloniomis  grimzdimo į liūliuojančią tylą  akimirkomis. Tai juk taip reta mus supančiame pasaulyje … naudojuos tomis nuostabiomis akimirkomis, juk jos man ir sukurtos…
  • pagarbiai naudoju SPA salono erdvę: esu ne vienas, kartu šioje harmonijos oazėje rendasi ir kiti lankytojai. Jeigu esu centre su vaikais, nepalieku jų be priežiūros .
  • pasidomiu kokios  centro tradicijos dėl  “arbatpinigių ” ir  elgiuosi priklausomai nuo situacijų bei  sąlygų  .
  • poilsiauju, bet neužmirštu,  kad aš ne vienintelis pasaulyje…. Tai, kad erdvė, kurioje aš lankiausi turi būti paruošta sekančiam klientui…
  • stengtis būti atviram su aptarnaujančiu personalu,  administratoriumi, spa technologu ar vadybininku- jie tikrai turi žinoti mano norus ir pageidavimus … jie tam pasiruošę. Tam turiu būti pasiruošęs ir aš .


NEDERAMAS ELGESYS
 

Kas bus palaikyta blogomis manieromis?

  • palaidas, dviprasmiškas elgesys.
  • grubi elgsena su salono darbuotojais.
  • užimti rezervuotą kitam klientui procedūros laiką ir reikalauti jos atlikimo.
  • garsus kalbėjimas su personalu arba tarpusavyje. Gerbkime kitų teisę į ramybę


ŽEIDŽIANTIS PERSONALO ELGESYS
 

  • atvira diskriminacija arba atsisakymas atlikti procedūras dėl kliento išvaizdos ar kūno trūkumų.
  • keisti SPA meistrą nesuderinus su klientu…. tenkinant pačio speciaslisto norus, kai klientai atsirenkami pagal  “arbatpinigius “.
  • netinkama SPA meistro higiena (netvarkingi dantys,  blogas kvapas iš burnos, tabako dūmų prisigėrusi meistro apranga) .
  • pernelyg personalizuotas procedūrų skirstymas -  svečiai greitai pajunta nelygybę.
  • pokalbiai, atvira kritika tarp bendradarbių ar klientų apie  metodikas ar paslaugas, naudojamas medžiagas.

www.romantic.lt